خرید ملک در برج های دانا
برای مشاهده پلن طبقات بلوک مورد نظر را انتخاب کنید
بلوک A
بلوک B
بلوک C
بلوک D
بلوک C-D
0
مساحت کل (مترمربع)
0
تعداد بلوک ها
0
تعداد کل طبقات
0
تعداد کل واحدها
0
تعداد پارکینگ

خرید آپارتمان در کیش

جزیره کیش به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری در ایران همیشه مورد توجه گردشگران ایرانی و خارجی بوده است. علاوه بر این وجود امکانات رفاهی و تجاری متعدد و قرار گرفتن در منطقه آزاد تجاری نیز باعث شده که بسیاری از سرمایه گذاران حوزه ملک این منطقه را برای سرمایه گذاری انتخاب کنند.

از همین رو در این جزیره شاهد ساخت برج های مسکونی متعددی هستیم که هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند. یکی از این برج ها برج های چهار قلوی داناست. این برج ها در نزدیکی ساحل دریا واقع شده اند و می توان آن را یکی از مرتفع ترین مجتمع های مسکونی جزیره کیش دانست.

خرید ملک در برج های چهار قلوی دانا

برج های چهارقلوی دانا به عنوان یکی از مرتفع ترین برج های جزیره کیش شناخته می شود. برج های دانا قطعه زمینی به مساحت 11,600 مترمربع دارای شماره تفکیکی NVC-4 واقع در نوار ساحلی جزیره زیبای کیش با کاربری مجتمع مسکونی و زیر بنای مفید 5,211 مترمربع و 34,399 مترمربع مشاعات در چهار بلوک مختلف احداث شده است.

این پروژه شامل 2 زیر زمین، همکف و نیم طبقه و طبقات مسکونی می باشد که بلوک های B ,A و C در 24 طبقه و بلوک D در 21 طبقه مجموعا چهار بلوک بهم چسبیده را شامل می شود. علاوه بر اینها بلوک C-D که شامل 5 واحد در 5 طبقه با معماری خاص است را نیز می توان به مجموع بلوک های این مجموعه به شمار آورد.

بلوک A

بلوک A مجموعا 21 طبقه دارد و در 10 پلن مختلف طراحی و ساخته شده است. از طبقه اول تا چهاردهم واحدها در پلن های A1 تا A8 و از طبقه پانزدهم تا بیست و یکم با تغییر دو واحد به پلن های A9 و A10 در هر طبقه 8 واحد، مجموعا از 168 واحد یک خوابه و دو خوابه برخوردار می باشد.

حداقل متراژ واحد ها نیز 85 مترمربع و حداکثر متراژ 140 مترمربع است. همچنین کل طبقات بلوک A به مساحت 15/930 مترمربع زیر بنای مفید مسکونی به همراه مشاعات شامل راه پله اضطراری، راهروهای ارتباطی و دو دستگاه آسانسور 13 نفره می باشد.

بلوک B

طبقه اول تا بیست و یکم بلوک B به مساحت 14/138 مترمربع زیر بنای مفید مسکونی به همراه مشاعات شامل راه پله اضطراری، راهروهای ارتباطی و دو دستگاه آسانسور 13 نفره ساخته شده است.

این بلوک 21 طبقه دارد که واحدهای طبقه اول تا بیست و یکم آن در پلن های B1 تا B7 ساخته شده که هر طبقه 7 واحد و مجموعا 147 واحد یک خوابه و دو خوابه را شامل می شود. حداقل متراژ واحد ها نیز 85 مترمربع و حداکثر متراژ 120 مترمربع می باشد

بلوک C

بلوک C دارای 21 طبقه بوده و در 8 پلن مختلف طراحی احداث شده است. از طبقه اول تا سیزدهم واحدها در پلن های C1 تا C6 در هر طبقه 6 واحد، و از طبقه چهاردهم تا بیست و یکم با تغییر در دو واحد به پلن های C7 و C8 در هر طبقه 5 واحد، مجموعا 118 واحد مسکونی یک خوابه و دو خوابه را شامل می شود.

حداقل متراژ واحد ها نیز 67 مترمربع و حداکثر متراژ 149 مترمربع هستند. همچنین کل طبقات بلوک A دارای مساحت 9/989 مترمربع زیر بنای مفید مسکونی به همراه مشاعات شامل راه پله اضطراری، راهروهای ارتباطی و دو دستگاه آسانسور 13 نفره می باشد.

بلوک D

بلوک D دارای 21 طبقه بوده و در 10 پلن مختلف ساخته شده است. از طبقه اول تا سیزدهم واحدها در پلن های D1 تا D6، از طبقه چهاردهم و پانزدهم با تغییر دو واحد به پلن های D7 و D8 و از طبقه شانزدهم تا هجدم با تغییر دو واحد به تیپ های D9 و D10، مجموعا از 108 واحد یک خوابه و دو خوابه برخوردار می باشد.

هر طبقه نیز شامل 6 واحد است که حداقل متراژ واحد ها 78 مترمربع و حداکثر متراژ 134 مترمربع است. همچنین مساحت کل طبقات بلوک D شامل 10/836 مترمربع زیر بنای مفید مسکونی به همراه مشاعات شامل راه پله اضطراری، راهروهای ارتباطی و دو دستگاه آسانسور 13 نفره می باشد.

بلوک C-D

بلوک C-D دارای 5 واحد در 5 طبقه تک واحدی با معماری خاص و منحصر به فرد است. طبقه چهاردهم و پانزدهم این بلوک براساس پلن C-D1 و طبقه شانزدهم تا هجدهم آن نیز بر طبق پلن C-D1 ساخته شده اند.

متراژ طبقات چهاردهم و پانزدهم نیز هر کدام 232 مترمربع و طبقات شانزدهم تا هجدهم هر یک 260 مترمربع می باشد. علاوه بر این در طبقه نوزدهم بلوک C-D فضای ورزشی و لابی ورودی به بخش استخر قرار گرفته است.