آشنایی با تفریحات کیش

بسیاری از افراد برای تفریح در کیش به جزیره زیبای کیش سفر می‌کنند. جزیره کیش تفریحات بسیار زیادی دارد که شما بر اساس سلیقه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و از سپری کردن زمان خود در این جزیره لذت ببرید. دقت داشته باشید که هزینه تفریحات آبی کیش تا حدودی بیشتر از دیگر تفریحات شهرهای متنوع می‌باشد. شما برای لذت بردن از تفریحات آبی این جزیره می‌توانید به مراکز تفریحی متنوع جزیره مراجعه کنید.

تفریحات آبی جزیره کیش

تفریحات آبی جزیره کیش ازجمله بهترین و جذاب‌ترین تفریحاتی می‌باشد که بسیاری از افراد انتخاب می‌کنند. کلوپ‌های زیادی این تفریحات را ارائه می‌دهند که برخی از بهترین نمونه تفریحات آبی جزیره عبارت است از:

1. شاتل

در این تفریح آبی شما روی یک تیوپ می‌نشینید و یک قایق از قسمت جلو شمارا روی سطح آب می‌کشاند. بهتر است به‌خوبی بدانید که این تفریح آبی به‌صورت یک‌نفره قابلیت اجرا ندارد و شما باید حداقل دو نفر باشید.

شاتل بر روی آب
شاتل در کیش

2. پاراسل

این تفریح آبی بسیار جذاب و منحصربه‌فرد می‌باشد که شما با انتخاب این تفریح می‌توانید در آسمان نظاره‌گر آب‌های زلال دریا باشید. با استفاده از چتری شما به قایق موتوری وصل می‌شوید و به‌آرامی بالاتر می‌روید. این ورزش برای گروه دونفره و سه‌نفره هم قابلیت اجرا دارد. شما باید به‌خوبی بدانید که این تفریح آبی را به‌صورت یک‌نفره هم می‌توانید انتخاب کنید. درصورتی‌که هوا طوفانی باشد نمی‌توانید از این تفریح استفاده کنید

3. غواصی

یکی دیگر از لذت‌بخش‌ترین تفریحات آبی جزیره غواصی می‌باشد. ازآنجایی‌که ماهی‌ها و جانوران بسیار زیبایی در آب جزیره وجود دارد شما بدون شک با استفاده از این تفریح تجربه به‌یادماندنی در یاد خواهید داشت. شما به مدت 15 دقیقه می‌توانید زیرآب بمانید و از مشاهده ماهی و جانوران لذت ببرید.

غواص در اعماق اقیانوس
از بهترین تفریحات در کیش

4. فلای بورد

این وسیله شمارا روی هوا به‌صورت معلق نگه می‌دارد. البته که شما به دلیل پمپاژ آب دستگاه می‌توانید شیرجه بزنید و یا حرکات نمایشی انجام دهید. این تفریح را تنها خانم‌ها و آقایان که بالای 18 سال دارند می‌توانند انتخاب کنند. این تفریح بسیار ساده می‌باشد و به همین دلیل بسیاری از افراد آن را انتخاب می‌کنند.

5. اسکوتر زیردریایی

یکی از دیگر تفریحات آبی جزیره اسکوتر زیردریایی می‌باشد که شما می‌توانید در این تفریح به اعماق دریا بروید و تمامی ماهی‌ها و جانوران را مشاهده کنید. این تفریح به‌صورت تک‌نفره می‌باشد و شما نیازی نیست که شنا بلد باشید.

اسکوتر زیر دریایی درون آب
مناسب برای کودکان

6. گشت دریایی خصوصی

درگشت دریایی می‌توانید از قایق خصوصی استفاده کنید و با رفتن به اطراف جزیره از تماشای خلیج‌فارس زیبا لذت ببرید. این تفریح به‌صورت گروهی هم قابل‌اجرا می‌باشد و به همین دلیل شما بهتر است که برای لذت بخشی بیشتر به‌صورت گروهی آن را امتحان کنید.

امتیاز دهید
0/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *