بهترین فصل ها در کیش

اگر شما قصد زندگی در جزیره کیش را دارید باید به خوبی در مورد آب و هوای جزیره اطلاعات بیشتری به دست بیاورید. بهتر است بدانید که آب و هوای کیش در هر فصل متفاوت می باشد. جزیره زیبای کیش در برخی از فصول سال دارای جذابیت و آب و هوای بهتری می باشد. در صورتی که شما به خوبی آب و هوای جزیره زیبای کیش را در هر فصل بشناسید به راحتی می توانید در این جزیره مدت زمان زیادی زندگی کنید.

ساحل جزیره کیش

آب و هوای متنوع جزیره کیش:

آب و هوای جزیره کیش در فصل های متنوع عبارت است از:

1. فصل بهار در کیش

یکی از خوش آب و هواترین فصل های جزیره زیبای کیش فضل بهار می باشد. در این فصل آب و هوای کیش مطلوب است و بسیاری از افراد این فصل را برای سفر به کیش انتخاب می کنند. در این فصل آب و هوا زیاد سرد و گرم نمی باشد. شما می توانید از بیشتر تفریحات آبی جزیره در فصل بهار لذت ببرید. اردیبهشت ماه یکی از بهترین ماه های سفر به جزیره می باشد. ماه فرودین جزیره بسیار شلوغ می باشد. در این فصل بادهای بهاری هوا را خنک می کند. به طور کلی آب و هوای جزیره گرم و مرطوب می باشد، ولی فصل بهار یکی از بهترین فصل های جزیره شناخته می شود.

2. فصل تابستان در کیش

فصل تابستان یکی دیگر از فصل ‌های پر توریست جزیره کیش می باشد. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که فصل تابستان این جزیره بسیار گرم است. ولی با این وجود افراد زیادی در این فصل به کیش سفر می‌ کنند. اگر شما می خواهید در فصل مناسب برای لذت بردن از تفریحات جزیره به این شهر سفر کنید باید بدانید که فصل تابستان برایتان گزینه مناسبی نمی ‌باشد. تعداد گردشگران در فصل تابستان نسبت به فصل بهار کمتر است. این فصل برای آن دسته از افرادی که می‌ خواهند برنزه کنند فصل مناسبی به شمار می ‌رود.

ساحل زیبای جزیره کیش

3. فصل پاییز در کیش

آب و هوای جزیره کیش در فصل پاییز بسیار مناسب و خنک می باشد. شما می توانید در ماه آذر به این جزیره بروید و از آب و هوای آن لذت ببرید. توجه داشته باشید که زمان سفر در فصل پاییز به این جزیره همان لباس های خنک را باید همراهتان ببرید. پاییز یکی از بهترین فصل های جزیره زیبای کیش به شمار می ‌رود. خرید در این جزیره در فصل پاییز به صرفه تر و مناسب تر می باشد. هتل ‌ها و اقامتگاه‌ ها هزینه کمتری از مسافرین در این فصل دریافت می کنند.

4. فصل زمستان در کیش

یکی از خنک ترین و بهترین فصل های جزیره کیش فصل زمستان می باشد. در این فصل آب و هوای کیش تا حدودی سردتر می شود. باید به خوبی بدانید که سرمای فصل زمستان در این جزیره مانند دیگر شهرهای کشور ایران نیست بلکه تنها بادهای کوتاه و در برخی از موارد سیل در این جزیره رخ می دهد.

شما چه فصلی را برای سفر به جزیره کیش انتخاب میکنید؟

امتیاز دهید
0/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *