قوانین خریدوفروش ملک

اگر شما قصد خرید خانه در کیش را دارید باید به‌خوبی در مورد قوانین مربوط به خرید آپارتمان در کیش اطلاعات کافی کسب نمایید. هر یک از فروشندگانی که خریدوفروش املاک متنوع را در جزیره کیش بر عهده‌دارند تمامی قوانین خرید املاک در کیش را برای شما توضیح می‌دهند. شما با خرید ملک در کیش می‌توانید سرمایه‌گذاری سودآوری را در این جزیره کسب نمایید. دقت داشته باشید که برای خرید مسکن در کیش باید تمامی فاکتورهای مربوط به خریدوفروش مسکن در کیش را موردبررسی قرار دهید. هر یک از آپارتمان‌هایی که در جزیره کیش به فروش می‌رسند باید طبق اصول مشخص‌شده به نام خریدار انتقال پیدا کنند و سند آن‌ها معتبر باشد. آیا شما در مورد قوانین خرید آپارتمان در کیش اطلاعاتی دارید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری پیدا کنید.

خرید خانه در کیش و سند مالکیت خانه

پیش از اینکه اقدام به خریداری خانه در جزیره کیش نمایید باید بدانید که سند مالکیت خانه در جزیره کیش با دیگر مناطق کشور ایران تفاوت دارد. در جزیره می‌توانید شما از دو مرجع مهم سند رسمی مالکیت را دریافت کنید. اداره ثبت‌اسناد و سازمان منطقه آزاد کیش ازجمله مراجع مهم جهت دریافت سند رسمی مالکیت هستند. بر اساس قانون منطقه آزاد شما باید بدانید که سازمان منطقه آزاد کیش بهترین و اصلی‌ترین متولی ادارات متنوع در جزیره شناخته می‌شود. بنابراین شما برای دریافت سند هر یک از آپارتمان‌هایی که خریداری می‌کنید باید به سازمان منطقه آزاد جزیره مراجعه نمایید. کارشناسانی که فروش آپارتمان‌های متنوع در جزیره کیش را بر عهده‌دارند تمامی قوانین خریدوفروش ملک را در جزیره برای شما توضیح می‌دهند. در این صورت می‌توانید در کمترین بازه زمانی سند خانه خریداری‌شده خود را دریافت کنید.

خرید خانه در کیش و ویژگی ساختمان‌های کیش

روابطی که مربوط به شهرسازی در جزیره کیش می‌باشد بسیار منظم و دقیق است. در هر یک از مناطق که خانه‌سازی انجام می‌گردد طبق اصول مشخص‌شده باید آپارتمان‌ها طراحی شوند. تراکم 130 درصدی با اشغال ۴۰ درصد در هر یک از سه‌طبقه مجاز می‌باشد. به دلیل قوانین جدیدی که سازمان منطقه آزاد کیش بنیان‌گذاری کرده است تعداد پارکینگ‌ها در هر یک از برج‌ها به ۷ واحد می‌رسد. همین مسئله موجب گشته که در طبقات سوم ایده‌های جدید طراحی گردد.  تمامی ساختمان‌های طراحی‌شده در جزیرهٔ کیش که بیشتر از سه‌طبقه هستند جهت دریافت پایان کار باید دارای آسانسور باشند. استانداردهای ایمنی در هر یک از ساختمان‌ها و آسانسورها باید رعایت گردد. در ساختمان‌هایی که نوساز هستند فضای پیلوت به‌عنوان فضای مسکونی شناخته نمی‌شود و از آن به‌عنوان انباری و یا پارکینگ استفاده می‌کنند. یکی از مهم‌ترین نکاتی که زمان خرید خانه در کیش اهمیت دارد این است که شما به‌خوبی نمای ساختمان موردنظرتان را موردبررسی قرار دهید. هر یک از ساختمان‌ها با استفاده از متریال های متنوع تولیدشده‌اند.

امتیاز دهید
0/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *