کشورهایی که با خرید ملک اقامت می‌دهند

اگر برای شما این پرسش به وجود آمده که آیا با خرید خانه اخذ اقامت امکان‌پذیر می‌باشد باید بدانید که بله اما این مسئله را در نظر بگیرید که در برخی از کشورها با خرید ملک اقامت دریافت نمی‌شود. اکنون این پرسش برای شما به وجود می‌آید که چه کشورهایی از طریق خرید آپارتمان اقامت می‌دهند. در پاسخ این پرسش باید بگوییم که تنها کشورهای معدود با خرید مسکن اقامت به خریدار ارائه می‌دهند. بهترین کشورهای خارجی که برای اخذ اقامت از طریق خرید املاک می‌توانید انتخاب کنید قبرس، اسپانیا، یونان، پرتغال، ترکیه، کشورهای دریای کارائیب و غیره می‌باشد.

امروزه به دلایل متنوع بسیاری از افراد هستند که با خرید ملک در کشورهای خارجی قصد دریافت اقامت کشورهای موردنظر رادارند. شما باید بدانید که تمامی کشورهای جهان با خرید ملک اقامت نمی‌دهند. به همین دلیل سرمایه‌گذاری را باید در کشورهایی انجام دهید که با خرید ملک به شما اقامت ارائه می‌دهند. هزینه زیادی را برای سرمایه‌گذاری در کشورهای خارجی باید کنار بگذارید تا اقدام به خرید ملک نمایید.

معامله و بستن قرارداد
خرید ملک در کیش

شرایط عمومی دریافت اقامت از طریق خرید خانه

به‌طورکلی شما برای تعیین کردن بهترین کشور جهت خرید ملک دو رویکرد خواهید داشت. یکی از رویکردها برای اخذ اقامت از طریق خرید آپارتمان می‌باشد. یکی دیگر از رویکردها کسب سود از طریق خرید املاک در کشورهای خارجی است. درواقع شما اگر یک سرمایه‌گذار خارجی هستید و می‌خواهید درزمینهٔ املاک سرمایه‌گذاری کنید باید ابتدا هدفتان را از سرمایه‌گذاری مشخص نمایید. آیا شما برای کسب سود فقط می‌خواهید سرمایه‌گذاری نمایید و یا اینکه می‌خواهید با خرید ملک اقامت کشور موردنظر را هم دریافت کنید. به هر طریق این مسئله که هدف شما از سرمایه‌گذاری چیست را باید ابتدا تعیین نمایید. بهترین کشورها برای خریداری خانه برای هر فردی متفاوت خواهد بود. هر نکته‌ای که مربوط به خرید آپارتمان در کشورهای خارجی می‌باشد را باید در نظر بگیرید و سپس جهت دریافت اقامت بر اساس آن نکات اقدامات لازم را انجام دهید.

بستن قرارداد برای خرید ملک
اقامت با خرید ملک در کیش

نحوه اخذ اقامت با خرید خانه

برای اخذ اقامت از طریق خرید املاک کشورهایی را که معرفی کردیم باید به‌خوبی موردبررسی قرار دهید. هر یک از کشورها دارای قوانین خاصی جهت ارائه اقامت از طریق خرید آپارتمان هستند. به‌طورکلی خرید ملک یکی از سریع‌ترین گزینه‌ها جهت دریافت پاسپورت برای سرمایه‌گذاری خارجی معرفی می‌گردد؛ اما باید بدانید که برنامه ارائه اقامت در هر یک از سال‌های میلادی دارای تغییراتی خواهد شد.  مطابق آپدیت‌های جدید شما باید هزینه زیادی را برای خرید خانه در کشورهای خارجی پرداخت کنید. هر یک از کشورهای خارجی جهت سرمایه‌گذاری با خرید ملک نکات زیادی را به شما اعلام می‌کنند تا بر اساس آن نکات اقامت کشورشان را دریافت نمایید. دقت داشته باشید که شما باید برای دریافت اقامت در کشورهای خارجی از طریق خرید مسکن تمکن مالی کافی داشته باشید. مجموعه دارایی و درآمدتان موردبررسی قرار می‌گیرد و سپس اقامت به شما ارائه داده می‌شود.

امتیاز دهید
0/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *