آپارتمان ها مقاوم در برابر زلزله

ضد زلزله بودن ساختمان‌ها یکی از مهم‌ترین نکاتی می‌باشد که افراد زمان خریداری آپارتمان به آن توجه می‌کنند. برج‌های چهارقلوی کیش ازجمله ساختمان‌هایی به شمار می‌روند که ضد زلزله هستند. هر یک از برج‌های چهارقلوی دانا کیش را با استفاده از بهترین متریال ها طراحی کرده‌اند. به همین دلیل باید بدانید که برج دانا مقاومت زیادی در برابر زلزله از خود نشان می‌دهد. اگر شما می‌خواهید اقدام به خریداری خانه در کیش نمایید که ضد زلزله باشد باید بدانید که برج‌های چهارقلو دانا کیش گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. تمامی واحدهای طراحی‌شده برج چهارقلوی دانا کیش بر اساس استانداردهای مشخص‌شده طراحی‌شده‌اند. به همین دلیل این برج در کیش در برابر زلزله و آسیب‌های متنوع مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهد.

نمای داخل خانه های ضدزلزله
مقاوم ترین خانه ها

ویژگی‌های برج‌های چهارقلوی کیش ازنظر ضد زلزله بودن

آن دسته از ساختمان‌هایی که در اثر وقوع زلزله دچار آسیب کمتری می‌شوند ساختمان‌های ضد زلزله معرفی خواهند شد. برج‌های چهارقلوی کیش ازجمله ساختمان‌های ضد زلزله مناسبی معرفی می‌شوند که با ارتعاشات زلزله هماهنگی دارند. این مسئله موجب می‌گردد که زلزله آسیب به ساختمان وارد نسازد. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های برج‌های چهارقلو دانا کیش که به‌عنوان ساختمان‌های ضد زلزله شناخته می‌شوند عبارت می‌باشد از:

 1. ساختمان ضد زلزله وزن سبکی دارد. بلوک‌های بتنی و آجر به دلیل وزن زیادی که دارند مقاومت زیادی در برابر زلزله از خود نشان نمی‌دهند؛ بنابراین شما باید به‌خوبی بدانید که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ساختمان ضد زلزله سبک‌وزن بودن آن‌ها می‌باشد.

2. استفاده کردن از مصالح و تکنیک‌های جدید برای ساختمان‌سازی از دیگر ویژگی‌های ساختمان زلزله شناخته می‌شود. تکنیک‌های جدیدی برای مقاومت خانه‌ها به کار گرفته خواهد شد که هر یک از این تکنیک‌ها میزان زمین‌لرزه را کاهش خواهد داد.

3. اهمیت دادن به نوع اتصالات به‌کاربرده شده برای ساختمان‌های ضد زلزله و همچنین استفاده کردن از اتصالات مناسب به‌عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های ساختمان‌های ضد زلزله معرفی می‌شود. یک ساختمان ضد زلزله اتصالات مناسبی دارد که به‌خوبی می‌تواند لرزش‌های به وجود آمده زلزله را تحمل کند. به همین دلیل از دیگر ویژگی‌های ساختمان‌های ضد زلزله باید اتصالات مناسب را نام ببریم.

4. انعطاف‌پذیری ساختمان از دیگر نکاتی می‌باشد که برای طراحی ساختمان‌های ضد زلزله در نظر می‌گیرند. یکی از مصالحی که انعطاف‌پذیری ساختمان را افزایش می‌دهد ساندویچ پانل می‌باشد. به همین دلیل است که امروزه بسیاری از ساختمان‌سازان از ساندویچ پانل برای طراحی ساختمان استفاده می‌کنند.

5. نظم در ساخت‌وساز انواع ساختمان‌های ضد زلزله وجود دارد. برج‌های چهارقلو دانای کیش بر اساس نظم و اصول مشخص شده طراحی‌شده‌اند. مقاومت و سختی برج‌های چهارقلو زیاد است. به همین دلیل باید بدانید که در برابر لرزه‌های زلزله به‌راحتی فرونمی‌ریزند

امتیاز دهید
0/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *