برج های چهار قلوی دانا کیش

امروزه بسیاری از افراد علاقه زیادی به خریداری مسکن در کیش دارند. اگر شما بهترین ملک در کیش را داشته باشید بدون شک سرمایه‌گذاری سودآوری را در این جزیره برای خود خواهید داشت. با خرید یکی از واحدهای برج های چهارقلوی کیش می‌توانید بهترین خانه در کیش را خریداری کنید. برج دانا یکی از بهترین برج های کیش به شمار می‌رود که اگر شما علاقه زیادی به خریداری یکی از واحدهای برج در کیش را دارید می‌توانید این برج را انتخاب نمایید. برج دانا یکی از مرتفع‌ترین برج های جزیره کیش به شمار می‌رود. مجموعه برج دانا در 500 متری ساحل قرارگرفته است. این برج در مجموع ۴ بلوک می‌باشد که فضاسازی اختصاصی دارد. سوپرمارکت، مهدکودک، خشک‌شویی، سالن ورزشی، کافه‌تریا، ۵۸۲ پارکینگ، سیستم سرمایش و گرمایش اسپلیت، 10 دستگاه آسانسور باکیفیت، ۴ ژنراتور برق و غیره ازجمله ویژگی‌های مهم برج دانا می‌باشد.

نمای بیرونی برج دانا

مشخصات معماری برج های چهارقلوی کیش

درصورتی‌که شما قصد خریداری یکی از واحدهای برج های چهارقلوی کیش را دارید باید به‌خوبی در مورد ویژگی‌های معماری این برج اطلاعات بیشتری داشته باشید. برخی از ویژگی‌های این برج در کیش عبارت است از:

1. دیوارهای داخلی برج دانا با استفاده از بلوک سبک و توخالی طراحی‌شده است. همچنین سازه‌های کناف اجراشده روی دیوارها ضد رطوبت هستند. همین مسئله طول عمر ساختمان را افزایش می‌دهد.

2. سقف‌های اجراشده روی ساختمان کاذب می‌باشد و از جنس کناف است.

3. برای کف سازی ساختمان از بتن که سبک می‌باشد استفاده کرده‌اند.

4. استفاده کردن از سرامیک‌های باکیفیت برای آشپزخانه، اتاق‌خواب، سالن پذیرایی و سرویس‌های بهداشتی یکی دیگر از ویژگی‌های معماری این برج در کیش می‌باشد.

5. به‌کارگیری سنگ برای کف لابی و طراحی آب‌نما زیبای ساختمان را افزایش داده است. سنگ‌های به‌کاررفته شده روی تمامی قسمت‌ها طرح دار می‌باشد.

6. استفاده کردن از سنگ‌های گرانیت برای کف پارکینگ و همچنین کاشی‌های باکیفیت برای دیوارها زیبایی برج را افزایش داده است

7. استفاده کردن از کاغذدیواری‌هایی که قابلیت شستشو دارند یکی از دیگر ویژگی‌های معماری برج دانا می‌باشد.

8. استفاده کردن از رنگ‌روغن و پلاستیک برای سقف اتاق‌خواب و سقف سالن موجب شده که دوام و استحکام سقف افزایش پیدا کند.

9. به‌کارگیری ایزوگام استاندارد و باکیفیت جهت عایق‌بندی بالکن‌ها و پشت‌بام یکی دیگر از ویژگی‌های معماری برج دانا به شمار می‌رود.

درب ورودی برج ها

10. شیشه‌های به‌کاررفته شده در این برج دوجداره هستند که از نوع سکوریت می‌باشند.

11. نمای ساختمان کامپوزیت و کرتن وال است. برای ساخت درب و پنجره‌ها از عایق مناسب استفاده کرده‌اند.

12. اگر شما به دنبال زیباترین خانه در کیش می‌باشید باید بدانید که زیبایی نمای برج دانا بسیار منحصربه‌فرد است.

13. تمامی متریال های به‌کاربرده شده درجه‌یک هستند و از برند خارجی می‌باشند. به همین دلیل هر یک از اتاق‌ها، کمدها و غیره با استفاده از یراق‌آلات باکیفیت طراحی‌شده‌اند.

امتیاز دهید
0/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *