جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش

در بین انواع شهرهای کشور ایران جزیره کیش به‌عنوان یکی از بهترین و جذاب‌ترین مکان‌های گردشگری شناخته می‌شود. شما باید به‌خوبی بدانید که مکان‌های گردشگری در جزیره زیبای کیش متفاوت هستند و هر یک از آن‌ها دارای جذابیت خاصی می‌باشند. برای سفر به کیش بهتر است که به‌خوبی مکان‌های دیدنی این جزیره را بشناسید. هر یک از مکان‌های گردشگری این جزیره برای شما که در کیش زندگی می‌کنید بدون شک جذابیت‌های خاصی خواهد داشت که باید از آن‌ها بازدید نمایید.

معرفی بهترین مکان‌های گردشگری جزیره کیش

برخی از بهترین و معروف‌ترین مکان‌های گردشگری جزیره کیش عبارت هستند از:

1. دره پرتغالی‌ها یکی از قسمت‌های شمالی جزیره می‌باشد که به‌عنوان بهترین مکان گردشگری جزیره شناخته می‌شود. این دره هرساله تعداد زیادی از گردشگران را جذب می‌نماید. دره پرتغالی‌ها منطقه‌ای سرسبز و خوش آب‌وهوا می‌باشد.

2. شهر زیرزمینی کاریز یکی از مکان‌های گردشگری جزیره زیبای کیش می‌باشد که سال‌های گذشته این زیرزمین طراحی‌شده است. قسمت‌های متنوع این زیرزمین دارای جذابیت خاصی می‌باشد که نشانگر معماری منحصربه‌فرد معماران گذشته است.

نمای داخلی شهرزیرزمینی کاریز
شهرزیرزمینی کاریز

3. روستای باغو کیش از دیگر مکان‌های گردشگری جزیره به شمار می‌رود. بسیاری از افرادی که به این جزیره سفر می‌کنند ممکن است که از بازدید این مکان گردشگری غافل شوند. درصورتی‌که این روستا یک جاذبه گردشگری بی‌نظیر معرفی می‌شود. درختان کهنسال و مسجد تاریخی این روستا ازجمله بهترین آثار آن می‌باشد.

4. برای آن دسته از افرادی که به تفریحات آبی علاقه دارند مجموعه ورزشی و گردشگری مارینا کیش ازجمله بهترین و زیباترین مکان‌هایی می‌باشد که می‌توانند انتخاب کنند. تفریحات این مجموعه متنوع می‌باشد که هر یک از آن‌ها را بر اساس هیجانی که دارند می‌توانید انتخاب کنید.

5. قلعه جنی در کیش یکی از ترسناک‌ترین مکان‌های دیدنی جزیره به شمار می‌رود یکدیگر از جاذبه‌های گردشگری جزیره نامیده می‌شود.

6. آکواریوم کیش یکی دیگر از مقاصد گردشگری در این جزیره شناخته می‌شود. بسیاری از افراد از این آکواریوم بازدید می‌نمایند.

7. مرکز خرید مروارید کیش برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند خرید منحصربه‌فرد از جزیره داشته باشند گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

آکواریوم زیبای کیش
جاذبه های گردشگری کیش

8. کشتی یونانی کیش که در سال ۱۳۴۵ شمسی به گل نشست یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری این جزیره شناخته می‌شود. غروب آفتاب در کشتی یونانی کیش بی‌نظیر و جذاب می‌باشد.

9. ساحل درختان نارگیل به‌عنوان یکی از زیباترین سواحل و مکان‌های دیدنی جزیره معرفی می‌گردد.

10. شهر باستانی حریره با ۱۲۰ هکتار مساحت به‌عنوان یکی دیگر از مکان‌های گردشگری جزیره معرفی می‌شود که بسیاری از افراد سالانه برای بازدید به این جزیره مراجعه می‌کنند.

11. قلعه وحشت کیش برای آن دسته از افرادی که دوست دار هیجان هستند به‌عنوان مکان گردشگری مناسب معرفی می‌شود.

12. بازار پانیذ کیش به‌عنوان مرکز خرید مناسب جزیره برای افرادی که علاقه به خرید دارند معرفی می‌شود

امتیاز دهید
0/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *