زیباترین برج‌های کیش

در بین انواع برج‌های چهارقلوی کیش باید بدانید که برج دانا یکی از بهترین و زیباترین برج‌های کیش به شمار می‌رود. هر یک از انواع برج‌های دانا بر اساس اصول مهندسی و با بهترین متریال ها طراحی‌شده‌اند. برج‌های چهارقلوی دانا کیش دارای ویژگی‌ها و مشخصات خاصی هستند که شما برای خرید هر یک از واحدهای این برج باید مشخصات و ویژگی‌های واحدهای برج را بشناسید. برج‌های چهارقلوی دانا کیش زیبایی منحصربه‌فردی دارد و بسیاری از افراد به همین دلیل اقدام به خریداری و یا اجاره یکی از واحدهای این برج می‌نمایند. برای اینکه شما با مشخصات برج‌های چهارقلوی دانا کیش آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه ویژگی‌های این برج‌ها را بیان می‌کنیم.

 ویژگی‌های برج‌های چهارقلوی کیش

شما باید به‌خوبی بدانید که برج‌های چهارقلوی مسکونی دانا یکی از مرتفع‌ترین برج‌های تجاری و مسکونی به شمار می‌رود. برج‌های دانا در قسمت شرقی جزیره کیش قرارگرفته‌اند که فاصله این برج‌ها نزدیک به ۵۰۰ متر تا ساحل می‌باشد. زیربنای این برج حدود ۸ هزار و ۲۷۶ مترمربع می‌باشد. برج دانا را در ۴ بلوک تأسیس کرده‌اند.

فضای مرکزی و مشترک بین تمامی بلوک‌ها با استفاده از فضای سبز داخلی و پوشش منحصربه‌فرد شیشه‌ای طراحی‌شده است. محل استراحت و استفاده کردن از امکانات در برج‌های چهارقلو دانا پیش‌بینی‌شده تا ساکنین آسایش لازم را داشته باشند. در قسمت همکف برای ساکنین و مراجعین امکانات لازم وجود دارد. ۴ بلوک مسکونی به ترتیب در این برج طراحی‌شده که هر یک از مجموعه‌های مسکونی ۵۵۸ واحد دارند.  این مجموعه دارای ۵۸۲ پارکینگ می‌باشد. سوپرمارکت، بوتیک، مهدکودک، کافه‌تریا، استخر و غیره در این مجموعه وجود دارد. در طبقه هجدهم حمام آفتاب قرارگرفته است و سیستم هوشمند بی ام اس در هر یک از طبقه‌ها وجود دارد. خشک‌شویی، سالن ورزشی، رستوران، کارواش، سیستم اعلام و اطفای حریق، سفیدشویی مرکزی، اینترنت وایرلس، دوربین‌های مداربسته و غیره از دیگر ویژگی‌های این مجموعه مسکونی به شمار می‌رود.

چشم‌انداز برج‌های چهارقلوی کیش

همان‌طوری که بیان کردیم شما به‌خوبی متوجه شدید که برج‌های چهارقلوی دانا کیش به ۴ بلوک تقسیم‌بندی می‌شوند. بلوک اول دارای چشم‌انداز دریا و جزیره می‌باشد. بر همین اساس اگر شما به چشم‌انداز دریا و جزیره علاقه دارید می‌توانید واحدهای بلوک اول را خریداری و یا اجاره نمایید. بلوک دوم دارای چشم‌انداز جزیره می‌باشد که بسیاری از افراد برای دوری از رطوبت دریا این بلوک را انتخاب می‌کنند. بلوک سوم دارای چشم‌انداز دریا است که زیبایی منحصربه‌فردی دارد. بلوک چهارم هم دارای چشم‌انداز دریا و جزیره می‌باشد. اگر شما علاقه دارید که چشم‌انداز دریا و جزیره را به‌صورت هم‌زمان مشاهده کنید می‌توانید بلوک چهارم را انتخاب نمایید.

امتیاز دهید
0/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *