معرفی بهترین هتل‌ها در کیش

هر یک از افرادی که می‌خواهند به جزیره کیش سفر کنند به دنبال بهترین هتل‌های واقع در کیش هستند. البته که بسیاری از افراد هم اقدام به اجاره مسکن در کیش می‌نمایند، چراکه آن‌ها مایل هستند خانه در کیش داشته باشند. جزیره زیبای کیش هتل‌های بسیار زیادی دارد که هر یک از آن‌ها دارای ویژگی‌ها و مشخصات خاصی هستند. شما بر اساس بودجه و نیازهای خود می‌توانید یکی از انواع هتل در کیش را انتخاب کنید و برای چند شب در هتل اقامت داشته باشید.

بهترین هتل‌ها در جزیره کیش

برخی از بهترین هتل‌ها در جزیره کیش که شما می‌توانید برای چند شب اقامت آن‌ها را انتخاب کنید عبارت هستند از:

1. هتل ترنج یکی از خاص‌ترین و گران‌ترین هتل‌های کیش می‌باشد که روی آب آن را ساخته‌اند. کف هر یک از اتاق‌ها شیشه‌ای است که شما می‌توانید دریا را در قسمت کف اتاق مشاهده کنید. این هتل را به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های جزیره زیبای کیش می‌شناسند.

2. هتل داریوش یکی از دیگر هتل‌های زیبای جزیره می‌باشد که به‌عنوان یکی از هتل‌های 5 ستاره شهرت زیادی دارد. این هتل سال‌های زیادی است که به‌عنوان بهترین هتل در جزیره معرفی می‌شود. هزینه رزرو اتاق در این هتل به نسبت برخی از دیگر هتل‌ها بیشتر است.

نمای بالای یک هتل 5 ستاره
نمایی از یک هتل 5 ستاره

3. هتل میراژ در کیش به‌عنوان یکی از دیگر هتل‌های لوکس شناخته می‌شود که دارای طراحی خاص و مدرنی می باشد. هزینه رزرو اتاق در این هتل هم تا حدودی بالا می‌باشد، ولی به نسبت هتل ترنج و داریوش کمتر است.

4. هتل ویدا به‌عنوان یکی از هتل‌های لوکس و خاص کیش شناخته می‌شود. اگر شما در جزیره زیبای کیش می‌خواهید به اقدامات کاری خود رسیدگی نمایید باید بدانید که رزرو اتاق در این هتل برایتان گزینه مناسبی می‌باشد. چراکه این هتل به سالن همایش کیش و دیگر ادارات مهم نزدیک است.

تراس زیبای یک سوییت در هتل های کیش
هتل هایی ساخته شده بر روی آب

5. هتل پانوراما یکی از دیگر هتل‌های تازه تأسیس کیش می‌باشد که بسیاری از گردشگران برای تفریح این هتل را انتخاب می‌کنند. امکانات بسیار عالی این هتل موجب شده که بسیاری از افراد برای رزرو اتاق این هتل را انتخاب کنند. هزینه‌ای که شما برای رزرو اتاق در این هتل پرداخت می‌کنید مناسب و به‌صرفه می‌باشد.

6. یکی از دیگر هتل‌های زیبا و منحصربه‌فرد جزیره زیبای کیش هتل پارمیس می‌باشد. امکانات بی‌نظیری در این هتل وجود دارد که بسیاری از گردشگران را جذب می‌کند. البته که شما باید بدانید با انتخاب این هتل منظره روبه‌دریا نخواهید داشت. بااین‌وجود بسیاری از افراد به دلیل زیبایی و خاص بودن این هتل آن را انتخاب می‌کنند. 7. هتل مارینا یکی از دیگر هتل‌های خاص و منحصربه‌فرد جزیره می‌باشد. این هتل در جزیره مرجانی قرارگرفته و به همین دلیل بسیاری از افراد برای تفریح در کیش این هتل را انتخاب می‌کنند

امتیاز دهید
0/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *