هزینه خرید خانه در کیش

درصورتی‌که شما قصد خرید خانه در کیش را دارید باید به‌خوبی در مورد قیمت خرید مسکن در کیش اطلاعات بیشتری کسب نمایید. برای خرید آپارتمان در کیش ابتدا نیاز است که متراژ آپارتمان و همچنین منطقه آپارتمان موردنظر خود را بررسی کنید. شما برای خرید املاک در کیش می‌توانید با کارشناسانی که فروش املاک متنوع را در جزیره کیش بر عهده دارند مشورت کنید. خرید ملک در کیش به نسبت دیگر شهرها با هزینه بالاتری انجام می‌شود. جزیره کیش در این چند سال توسعه بسیاری کسب کرده و به‌عنوان یکی از شهرهای مدرن ایران شناخته می‌شود. جزیره کیش علاوه بر پیشرفتی که دارد آرامش بی‌نظیری برای افراد داشته است.

قیمت خرید خانه در کیش چقدر است؟

 یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که زمان خرید مسکن در کیش اهمیت دارد قیمت ملک در این جزیره می‌باشد. خانه‌های کیش به سه دسته متنوع تقسیم‌بندی می‌شوند. مجتمع‌های مسکونی، برج‌های مسکونی و شهرک‌ها ازجمله دسته‌بندی خانه‌های کیش هستند. هر یک از واحدهای مسکونی دارای امکانات متنوعی می‌باشند که باید بدانید به‌تبع همین مسئله قیمت خانه تا حدودی تغییر پیدا می‌کند.  به‌طورکلی قیمت خرید آپارتمان در کیش ارزان نمی‌باشد و به نسبت دیگر شهرهای ایران گران‌تر است. بررسی قیمت‌ها این مسئله را نشان می‌دهد که قیمت خانه و آپارتمان در کیش نزدیک به قیمت خانه در نواحی شمالی تهران تخمین زده می‌شود. این گرانی تنها مربوط به خرید خانه نمی‌باشد بلکه آن دسته از افرادی که می‌خواهند خانه در جزیره کیش اجاره کنند هم باید هزینه زیادی پرداخت نمایند.

توجه به محله مناسب برای خرید خانه در کیش

 یکی از مهم‌ترین مواردی که شما زمان خریداری خانه و یا آپارتمان در جزیره کیش باید به آن توجه داشته باشید محله مناسب است. در انتخاب کردن محله باید موارد زیادی مانند دسترسی به امکانات، بافت محله و امکانات شهری را در نظر بگیرید. برخی از مناطق در جزیره کیش هستند که امکانات بی‌نظیری دارند و دارای ویژگی‌های خاصی هستند. برج‌های مسکونی دانا به‌عنوان یکی از بهترین برج‌ها به شمار می‌روند که زیبایی منحصربه‌فردی دارند و همچنین دارای ویژگی‌های خاصی هستند. برج دانا به‌عنوان یکی از بهترین برج‌های جزیره کیش شناخته می‌شود که بسیاری از افراد برای سرمایه‌گذاری یکی از انواع واحدهای این برج را خریداری می‌کنند.

خرید خانه در کیش به‌صورت قانونی

 شما برای اینکه خرید آپارتمان در کیش را به‌صورت قانونی انجام دهید باید سند مالکیت خانه را نیز دریافت کنید. بر اساس قانون مناطق آزاد نیاز است که واگذاری خانه و آپارتمان در کیش به‌وسیله سازمان منطقه آزاد انجام شود. مراحل ساخت و همچنین گرفتن پایان کار برای دریافت نمودن سند مالکیت باید به ترتیب طی شود. البته باید بدانید که یک نوع سند دیگر هم در این جزیره وجود دارد که آن را به‌عنوان سند تک‌برگ می‌شناسند و دریافت می‌کنند.

امتیاز دهید
0/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *